OVER AND IN.

Ånej imorgon börjar skolan. Hela lovet är slut. Ingen mer jul eller ledighet! Inget mer WOW-spelande för mig, har liksom lanat hela lovet och det har varit så sjukt fantastiskt att få försvinna och vara i en helt ny värld. Ingen annan känner mig och jag är som ny. Tack alla nya kompisar som jag har skaffat, vi ses i helgen för nu blir det full fokus på skola. Jag bara måste, betalar ju dyra pengar för det. Längtar redan till sportlovet, då skall jag till oslo på värsta wow-festen. Shit.
ELLER?

Kommentarer
Postat av: Dovden

Hahahahahahahaa!

2010-01-11 @ 22:11:58
Postat av: Emelin

har man missat nåt när man tänker wow-what?

"ganska mycket efter Emelin" har spelat wii för första och väldigt många gånger efter det. Sörjer att min studentkassa inte sponsrar mig med ett... puss på dig

2010-01-13 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0