Inte helt.

Nej det var inte riktigt så där som jag skrev i förra inlägget. Var verkligen helt underbart att komma tillbaka till skolan, tills idag, då jag vaknade upp med feber och igentäppt näsa. Johan har dock varit så snäll och fixat alvedon och gjort asgoda vitlöksbröd, starka så att det nästan kliar i munnen. Känner mig lite bättre nu, hoppas att det inte bara är alvedonen som gör mig blind.
Förutom att ha sovit och gnällt för mig själv idag har jag också försökt att lista ut om bloggaren Hans Hang är kille eller tjej. Personen ifråga klär sig precis så som jag älskar, och vill hitta mer från han/henne. Denna bild är tagen i Paris utanför Karl Lagerfelds senaste visning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0