Frusterande.

Jag blir så extremt frustrerad när min ambition plötsligt försvinner. Just nu står det stilla i huvudet och jaf kan inte tänka in eller ut. Allt känns så fel samtidigt som det känns så rätt, så jag vet inte vad det är jag vill. Vad gör man egentligen då? Det enda som kommer fram är ångest. Hur motarbetar man det? Hur hittar man vad som är rätt? Hur hittar man tillbaka till magkänslan?
Många frågor sent på kvällen. Det är då de poppar upp. Kan dom inte poppa ner. Lugna sig och låta mitt huvud ta det med ro. Tyst tyst, nu håller du dom vakna. Så, godnatt. Jag vet inget nu. Hej.

Kommentarer
Postat av: Emelin

vi som har teoretiska prov kallar det tentaångest och brukar plugga plugga plugga å sen festa... men hörru tjejen du fixar det hur bra som helst, sov på saken, ta en promenad på ett nytt ställe eller vad som helst. Ja vet att du kommer hitta din inspiration igen för du är grymt duktig. Så fort du har tid över vill ja beställa ngt, hmm typ en kjol =) å sen när du är sjukt känd så skall ja säga att ja köpte ett av dina första plagg!!

2009-11-04 @ 07:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0